18 Απρ 2013

Έχω ένα κτήμα που «κάθεται» Υπάρχει λύση;

Πολλές φορές μας ρωτάτε...

Έχω ένα κτήμα, καλό με νερό αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ και τώρα αποφάσισα να επενδύσω στην περιούσια μου που «κάθεται» αλλά δεν γνωρίζω τι και πως.

Σίγουρα αφού ζείτε στην Αθήνα και δεν έχετε την εμπειρία και την γνώση του τόπου όσον αφορά τι φυτρώνει από μόνο του στην περιοχή που είναι το κτήμα, μπορούμε αν μας φέρετε κάποια βασικά στοιχεία που θα χρειαστούμε να σας βοηθήσουμε στην κατάλληλη επιλογή της καλλιέργειας που το κτήμα «θέλει».

Τι θα χρειαστείτε από εμένα;
1.       Μια ανάλυση (κοκομετρική, pH, και πλήρη χημική του κτήματος) τα δείγματα θα τα συλλέξει οπωσδήποτε  γεωπόνος της περιοχής που είναι το κτήμα κατόπιν δική σας εντολής.
2.       Μια χημική ανάλυση του νερού (αν υπάρχει).
3.       Ένα τοπογραφικό διάγραμμα (φωτοτυπία) όπου πάνω σε αυτό θα έχουν επισημανθεί τα σημεία που συλλέχτηκε το δείγμα του εδάφους.
4.       Το Ερωτηματολόγιο που θα σας δώσουμε για τα στοιχεία του κτήματος (υψόμετρο, κλπ).
5.       Φωτογραφίες τις περιοχής και του κτήματος (αν έχει κτίσμα, υδατο δεξαμενή κλπ)
  
Εγώ δεν είναι εύκολο να πάω εκεί μπορείτε να το αναλάβετε όλο αυτό εσείς;
Φυσικά, αρκεί να μας το ζητήσετε…

Αν έχω όλα αυτά τα στοιχεία μετά τι κάνω;
Έρχεστε στα γραφεία μας και σας κάνουμε μια παρουσίαση (Από εξειδικευμένους επιστήμονες που θα έχουν άμεση σχέση με αυτό που θα θελήσετε να υλοποιήσετε)  –μόνο για εσάς – της μελέτης για δημιουργική αξιοποίηση (βήμα – βήμα)  της περιουσία σας που ακόμα «κάθετε» με όλες τις εναλλακτικές προτάσεις και τρόπους ώστε το εγχείρημα να είναι όσον το δυνατό κερδοφόρο! Απλά θα αφιερώσετε 2-3 περίπου ώρες… 

Εναλλακτικά θα σας ενημερώσουμε για χρηματοδότηση αν το ζητήσετε από Τράπεζες ή από προγράμματα του ΕΣΠΑ που μπορεί να καλύπτουν αυτό που θα επιλέξετε.

Η Παραπάνω υπήρεσια αφορά μόνο επενδυτές γης που διαθετουν το απαραιτητο κεφάλαιο για την υλοποιηση ολοκληρωμενων συστηματων παραγωγήςΠιστοποίησης,  μεταποίησης, και εμπορίας, και ολοκληρωμένης πρότασης  Εξαγωγών

Τηλ. 210-8818416