18 Ιαν 2013

Εξαγωγές: μύθοι και πραγματικότητα


Από αγροτικές Ευκαιρίες /Financial Solutions  Export Dep. Ανάλυση

Τα τελευταία 2-3 χρόνια όσοι ζούμε στην Ελλάδα βιώνουμε μια πρωτοφανή οικονομική κρίση με πληθωριστικό "χρώμα", δηλαδή βλέπουμε τις τιμές των τροφίμων καταναλωτή να διατηρούνται σε υψηλές τιμές, και οι συναλλαγές να γίνονται σε χαρτονομίσματα των 50 ευρώ (πόσο καιρό έχετε να δείτε 200 ευρώ ή 500 ευρώ;).

Η Ανεργία, η ανασφάλεια στην εργασία να έχει δημιουργήσει συνθήκες μαζικής κατάθλιψης δημιουργούν όλες εκείνες τις αναγκαίες συνθήκες που κάνουν τον Έλληνα καταναλωτή να στρέφετε σταδιακά σε πολύ μικρές και μόνο απαραίτητες αγορές και να επικεντρώνεται μόνο στα βασικά και αναγκαία.

Το Ελληνικό παράδοξο (όπως φυσικά πολλά άλλα) έχει να κάνει και με το ότι ενώ η βίαιη αναπροσαρμογή προς τα κάτω της  αγοραστική δύναμης του μέσου Έλληνα καταναλωτή θα ωθούσε και αυτό με την σειρά στην αντίστοιχη μείωση των τιμών αυτό δεν συνέβη.

Ένα από τα αποτελέσματα της καθολικής λοιπόν δυσπραγίας  είναι ο Έλληνας να μην μπορεί να αγοράσει από Έλληνα.

Έτσι τα τελευταία χρόνια υπήρξε ρεκόρ ακάλυπτων επιταγών και συναλλαγματικών, και φυσικά κάτι αντίστοιχο συνέβη με τα Τραπεζικά δάνεια των εταιριών.

Ο παλαιός λοιπός επιχειρηματίας με το ακριβό αυτοκίνητο και την «καλή » ζωή με Τραπεζικά δάνεια και φούσκες Πλαφόν, χάθηκε στην λήθη του χρόνου.

Και μια νέα γενιά αναδύεται στον ορίζοντα, είναι λες και η φύση απεχθάνεται τα κενά!

Η νέα γενιά θέλεις από γνώση και επίπεδο, θέλεις αναγκαστικά στρέφει το βλέμμα της εκεί που πάντα έστρεφαν οι δραστήριοι και ξακουστοί Έλληνες έμποροι, Στο Εξωτερικό!

Είτε έχοντας την δραστηριότητα τους εκεί είτε δημιουργώντας όλες εκείνες τις προϋποθέσεις για εξαγωγές.

Ναι η μαγική λέξη Εξαγωγές! Που τείνει (όπως όλα στην Ελλάδα) μόδα!

Άλλα μετά από σχετική ερεύνα που πραγματοποίησαν οικονομολόγοι και γεωπόνοι (Αγροτικής Οικονομίας)  των αγροτικών ευκαιριών έδειξε ότι όχι μόνο οι περισσότεροι που θέλουν να εξάγουν δεν έχουν τις απαραίτητες προδιαγραφές αλλά δεν έχουν ούτε την προοπτική να αποκτήσουν ποτέ εξαγωγικό προφίλ.

Φυσική εδώ αναφερόμαστε για μια σοβαρή εξαγωγική προσπάθεια που είναι είτε εταιρίας, ή ομάδας παραγωγών είτε ακόμα και ενός δραστήριου νέου που με καλές σπουδές αποφάσισε να πραγματοποιήσει τα όνειρα του εργαζόμενος πλέον για τον καλύτερο εργοδότη του κόσμου.. τον εαυτό του!

Τα φτερά δεν μπορεί κανείς να στα κόψει αν εσύ δεν τους αφήσεις! Billy Cash

Έτσι προσπαθήσαμε και φέραμε ένα μέρος του «πακέτου υπηρεσιών» B2B for export 2.1 από Αγγλία που δίνει μέσα από μια συνολική «Ομπρέλα» υποστήριξης από Έλληνες και ξένους ειδικούς.

Από τον επόμενο μήνα θα μπορεί κατ αρχάς ένας υποψήφιος για το B2B/Export να δει αν ο ίδιος, η επιχείρηση του, το προϊόν έχει την δυνατότατα να είναι ανάμεσα στους λίγους και επιτυχημένους που με καλά συμβόλαια (και όχι αρπαχτές)  και με πολύ καλύτερα προϊόντα τιμούν το Brand name : Made in Greece!

Μια μικρή γεύση θα πάρουν οι πρώτοι συμμετέχοντες στο εξειδικευμένο Σεμινάριο – Παρουσίαση που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα τον Φεβρουάριο μία και μοναδική φορά σε στελέχη εταιριών και Managers, και σε επιχειρηματίες – παραγωγούς (ήδη οι θέσεις σχεδόν έχουν καλυφτεί).

Στην Συνέχεια θα γίνει μια αυστηρή επιλογή με κριτήριο την αποκλειστική βιωσιμότητα του εγχειρήματος που από μόνο του απαιτεί έναν συνδυασμό πολλών κριτηρίων.

Έτσι θα ξέρει με τι τρόπο και αν μπορεί κάποιος να μεταπηδήσει από την «κλειστή» και πεπερασμένη χειμαζόμενη ελληνική  αγορά στην παγκόσμια «σκακιέρα» που απαιτεί δυνατούς παίχτες!

Εμείς είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε κάποιον που θέλει να βοηθηθεί! Να γίνει εξαγωγέας.