Έως τις 28 Φεβρουαρίου 2015 έχουν προθεσμία να υποβάλουν τις
προτάσεις τους όσοι φορείς ενδιαφέρονται για την υλοποίηση προγραμμάτων
προώθησης αγροτικών προϊόντων σε αγορές εντός και εκτός της ΕΕ.
Οι προωθητικές ενέργειες αφορούν, μεταξύ άλλων, εκστρατείες
ενημέρωσης, εκδηλώσεις γευσιγνωσίας, διαφημιστικές καταχωρήσεις, συμμετοχή σε
εκθέσεις, δημόσιες σχέσεις, ενημερωτικό υλικό και επισκέψεις εμπορικών
αντιπροσώπων στην Ελλάδα.
Τα προγράμματα, διάρκειας ενός έως τριών ετών, είναι
συγχρηματοδοτούμενα και ενισχύονται κατά 50% από κοινοτικούς πόρους, 20% από
εθνικούς και 30% από την ιδία συμμετοχή.
Οι προτάσεις υποβάλλονται στη Διεύθυνση Αγροτικής Πολιτικής,
Διεθνών Σχέσεων & Προώθησης Προϊόντων του υπουργείου Παραγωγικής
Ανασυγκρότησης και η τελική έγκριση των προγραμμάτων πραγματοποιείται από τις
αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ