29 Νοε 2012

Κίνα: ζήτηση ελληνικών αγροτικών προϊόντων

Business to Business tradeshow Ελλάδας - Κίνας

Το έντονο ενδιαφέρον από μεγάλες επιχειρήσεις της Κίνας (Super Market, εμπόρους)  για συνεργασία και εισαγωγή ελληνικών προϊόντων, παρατήρησε ο Υφυπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, κ. Δημήτρης Κούρκουλας, εγκαινιάζοντας το 1o Business to Business tradeshow Ελλάδας - Κίνας που ξεκίνησε σήμερα, Πέμπτη, στο Πεκίνο με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού ελληνικών εταιριών του τομέα τροφίμων και αγροτικών προϊόντων.

Ο κ. Κούρκουλας, που βρίσκεται στο Πεκίνο στο πλαίσιο της προσέλκυσης νέων κινεζικών επενδύσεων και προβολής του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων της Ελλάδας, έδωσε το «παρών» στην επιχειρηματική αυτή εκδήλωση που έχει στόχο τη δημιουργία εμπορικών σχέσεων και την τόνωση των ελληνικών εξαγωγών
 Το tradeshow διοργανώνεται από το «Ινστιτούτο Οικονομικής και Πολιτιστικής Δράσης Ελλάδας - Κίνας», με την υποστήριξη της Ελληνικής Πρεσβείας στο Πεκίνο, και τη συμμετοχή ελληνικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των τροφίμων και ποτών, προβάλλοντας κυρίως το ελληνικό ελαιόλαδο, κρασί, τυρί, μέλι, επιδόρπια, κ.α.

 «Αυτό που αποκομίζω από την τριήμερη παραμονή μου στο Πεκίνο είναι τα βαθιά αισθήματα φιλίας του κινεζικού λαού για την Ελλάδα, αλλά και μία ισχυρή βούληση, τόσο σε πολιτικό, όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο για ακόμη στενότερη και πιο εντατική συνεργασία των δύο χωρών και των δύο λαών», τόνισε στον χαιρετισμό του ο Έλληνας αξιωματούχος, αναφερόμενος στη συνέχεια στη στενή σχέση των δύο λαών σε επίπεδο πολιτισμού, ιστορίας και ολυμπιακής συνεργασίας.

 Ο κ. Κούρκουλας επεσήμανε τις τεράστιες προοπτικές συνεργασίας που υπάρχουν, τόσο σε διμερές επίπεδο, όσο και σε επίπεδο Ε.Ε.- Κίνας, τις οποίες η Ελλάδα θα συνεχίσει να προωθεί. «Εμείς προσπαθούμε να βελτιώσουμε το πλαίσιο, αλλά, στο τέλος, αυτό που θα μετρήσει θα είναι η ιδιωτική δραστηριότητα και δράση», υπογράμμισε ο Έλληνας ΥΦΥΠΕΞ, καλώντας τους Έλληνες και Κινέζους επιχειρηματίες να εκμεταλλευθούν τις τεράστιες δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει και στις δύο πλευρές η εμπορική συνεργασία. 

Μια ακόμη αξιέπαινη προσπάθεια προβολή των ποιοτικών Ελληνικών προϊόντων.

Διαβάστε σχετική σελίδα:  Κίνα 

 και η σελίδας μας για τους Κινέζους!   εδώ