14 Απρ 2013

Η Ναστάζια Μητροπούλου έγινε νέα αγρότισσα!


Και δεν είναι η μοναδική, αρκετές νέες κοπέλες αναζητούν την χαμένη ευτυχία (και κανένα καλό γαμπρό) στην Ελληνική επαρχία.

Μακάρι γιατί σε πολλές αγροτικές περιοχές έφτασαν ακόμα και να κάνουν «εισαγωγές» με υποψήφιες νύφες από το πρώην ανατολικό μπλοκ!

Έτσι για τη νέα της ζωή στον Γαλατά της Πελοποννήσου, όπου ζει μόνιμα τα δυο τελευταία χρόνια, μίλησε η Ναστάζια Μητροπούλου (γνωστή από τη συμμετοχή της στο ΟΛΑ) σε τηλεοπτική εκπομπή.


«Για μια περίοδο πέρασα κατάθλιψη για πολλούς λόγους και δεν ήξερα με ποιον τρόπο να το αντιμετωπίσω. Προσπαθούσαν να με βοηθήσουν η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, αλλά εγώ τίποτα. Έπρεπε να τα βρω εγώ με τον εαυτό μου πρώτα, να γίνω εγώ δυνατή. Μέσα μου δεν ήμουν σε φάση να προχωρήσω στη ζωή μου». Αυτό δήλωσε το πρώην μοντέλο στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου σχετικά με το ποιο ήταν εκείνο το γεγονός που την έκανε να φύγει από την Αθήνα και να επιστρέψει στο πατρικό της στο Γαλατά (σ.σ. συγκεκριμένα σε ένα βουνό λίγο έξω από την πόλη), όπου και μένει μαζί με τη μητέρα της και τον αδελφό της.

Προσθέτοντας: «Ήταν πολλά πράγματα, αλλά και ο θάνατος του πατέρα μου. Όταν, όμως, σε τραβάει κάτι τόσο κάτω, τα βλέπεις όλα έτσι πια. Ήταν κακό αυτό, αλλά ήταν και καλό. Μετά έφυγα, πήγα στον Γαλατά και άλλαξαν όλα».

Πλέον η Ελληνο αγγλίδα μοντέλο -που έγινε γνωστή για τις προκλητικές της εμφανίσεις- έχει γίνει μελαχρινή, έχει πάρει κάποια κιλά και φαίνεται ευτυχισμένη για πρώτη φορά μετά από καιρό: 

«Σηκώνομαι το πρωί, έχω τις πέντε γατούλες μου δίπλα στο κρεβάτι, κάνω λίγο γιόγκα στη βεράντα για να ξεχαστώ, κάνω δουλειές του σπιτιού με τη μαμά μου και μετά βγαίνω με τις φίλες μου ή πάω γυμναστήριο. Έντεκα η ώρα το βράδυ κοιμάμαι».

Κατά τα άλλα, όπως ανέδειξε και το ρεπορτάζ, η Ναστάζια βοηθάει και στις αγροτικές δουλειές που περιλαμβάνουν το κλάδεμα των ελιών στο κτήμα της οικογένειας και στη φροντίδα των ζώων (χήνες, πάπιες, κοτόπουλα).www.spirospero.gr