Ξεκίνησε δυναμικά από τις Ηνωμένες Πολιτείες δελεάζοντας
νέους επιχειρηματίες του κλάδου την Κτηνοτροφίας με την δημιουργία Startups!
Έχει τα κεφάλαια, έχει το project και όλα δείχνουν ( τα νούμερα από
τις πωλήσεις στα μεγαλύτερα Super market της Αμερικής) ότι ήρθε για να μείνει και θα λέγαμε και για
να «ταράξει τα νερά» στο Φρέσκο Παστεριωμένο γάλα… και ότι ξέραμε μέχρι στιγμής
γι αυτό…
Έχει έτοιμο και το Παγκόσμιο δίκτυο διανομής! Και το σχετικό
μείγμα Μάρκετινγκ.
Εν μέσω παγκόσμιων ανακατατάξεων και έχοντας την κυριαρχία
στα αναψυκτικά Cola , ο γίγαντας αναψυκτικών ετοιμάζεται μια εθνική εγκατάσταση του
Fairlife - ένα Premium
προϊόν γάλακτος με προσθήκη φυτικών ινών,
αντιοξειδωτικά και πρωτεΐνες που θα το πωλούν για περίπου διπλάσιο της τιμής του
κανονικού γάλακτος στην Αμερική.
Συσκευασμένο σε κομψή πλαστικά μπουκάλια, πιστεύει ότι το ποτό θα προσελκύσει τους καταναλωτές οι οποίοι αναζητούν όλο και
περισσότερο προϊόντα τροφίμων και ποτών με θρεπτική αξία. Η κατηγορία του
γάλακτος παραμένει ώριμη για την Coca Cola, αναφέρει το AP (Associated
Press).
Τιμή
Ένα μπουκάλι ( 52-ουγγιές) Fairlife θα πωλήσει για $ 4.59 στο Wal-Mart,
Target και Safeway - και είναι ήδη το έδαφος έτοιμο! για να φτάσουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες σε
όλες τις άλλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, όπου πωλείται το γάλα.
Συγκριτικά, ένα 64-ουγγιά (μισό γαλόνι) κουτί γάλα συνήθως πωλεί για $ 2,18.
Για βιολογικό γάλα, ο εθνικός μέσος όρος είναι $ 3,99, σύμφωνα με το USDA.
Σε μια τολμηρή δήλωση, ο Sandy Ντάγκλας, ο πρόεδρος της Coca Cola της
Βόρειας Αμερικής, δήλωσε στο AP ότι το προϊόν έχει τη δυνατότητα να γίνει το
Νέο El
Dorado της αγοράς!
Το Νέο γάλα Fairlife είναι αποτέλεσμα μια διαδικασία Υψηλής τεχνολογίας
και με την ίδια διαδικασία
φιλτραρίσματος που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία το φρέσκο αποβουτυρωμένο
γάλα, το οποίο μπορεί να προσθέσει και να αφαιρέσει διάφορα στοιχεία - τελικά
αποδίδει το 50 τοις εκατό περισσότερη πρωτεΐνη, το 30 τοις εκατό περισσότερο
ασβέστιο και 50 τοις εκατό λιγότερη ζάχαρη από τις παραδοσιακά γάλατα της αγοράς.
Το αποτέλεσμα της μείωσης των πωλήσεων της Coca Cola Παγκοσμίως
την οδήγησε σε ένα νέο προϊόν!
Για την αποφυγή αυτών των συγκρίσεων, ( Coca Cola) η μάρκα προσπαθεί να
αποστασιοποιηθεί από την Coca-Cola, … δεν αναφέρετε πουθενά η «μαμά εταιρία».
Γαλακτοκομικά δεν είναι η μόνη οδός στην οποία η Coke έχει
προσπαθήσει να διαφοροποιηθεί τα
τελευταία χρόνια. Εκτός από την αύξηση της συμμετοχής της ως ο μεγαλύτερος
μέτοχος της Keurig Green Mountain τον περασμένο Μάιο, η εταιρεία, επίσης,
αγόρασε ένα μερίδιο ιδίων κεφαλαίων 16,7 τοις εκατό στον τομέα της ενέργειας
Monster maker Drink,
τον Αύγουστο.
Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες ακόμα και για γίγαντες σας την Coca Cola!
Αγροτικές Ευκαιρίες
σχετικά άρθρα